czwartek, 11 listopada 2010

gliniano mi

powracam do korzeni... albo do ziemi... czyli do gliny...
oto moje pierwsze mini ceramiki... pierwsze w tej epoce... bo kiedyś już z gliną miałam do czynienia... ale to było dawno.. bardzo dawno temu i za siedmioma górami i siedmioma rzekami... bo w kieleckiej ziemi... no a teraz powraca nowa miłość i mam zamiar wziąć się za to trochę poważniej... razem z Jagusią - która mi te drobiazgi poszkliwiła - bo ja w czasie glinianych zajęć w Grodzie Kraka utknęłam :):)
a tak w ogóle to to wszystko powstało na craftowym spotkaniu - o którym więcej można poczytać TU
na crafttrioszkowym blogu...
ten ptak to oczywiście kaczka - bo powracam do mojej zarzuconej kaczkowej miłości



chatka pewnie stanie się fragmentem broszki

kiść będzie elementem dreda filcowego

Posted by Picasano a kostki to oczywiście początek naszyjnika

12 komentarzy:

  1. Urocze, w szczególności urzeka domek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek pierwsza klasa kaczuszka zreszta też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ceramiki. Jak widzę coś ceramicznego zaraz mi się micha cieszy. Bo kocham glinę bardzo. Ciekawa jestem tych listków na dredzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!
    Domek zachwycił mnie najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Chatka mnie ujęła ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Według mnie najładniejszy jest domek. Zapisałam się kiedyś na kurs "glinolepienia", ale było mi nie po drodze z innymi zajęciami. Teraz żałuję. Może pora odnowić zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna Chatka :) Kaczusia też słodka :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwa, kwa, kwa..........
    już się nie mogę doczekać na kolejne lepianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy spod Twoich rąk wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kaczusia jak ciacho wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, wciąż mnie zadziwiasz swoją wszechstronnością :) Ceramiczne miniaturki są urocze! Czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieta renesansu! :) domek i listki sa cudne! :)

    OdpowiedzUsuń