sobota, 27 listopada 2010

CANDY!!! i to podwójne!

Radośnie ogłaszam, ze wraz z pierwszym tegorocznym śniegiem rozdaję u siebie słodkości :):)
Słodkości będą niespodziankowe - a te tu zaprezentowane to tylko banerki tematyczne :)
Candy jest bowiem tym razem podwójne!
Jeden prezent trafi do jednego z szanownych obserwatorów
a drugi do tych, którzy się na Candy zapiszą.
Jeśli chcecie wziąć w nim udział - to bardzo proszę odpowiedzcie na pytanie co chcielibyście dostać - FilcakaZwierzola czy kfiatek. No i oczywiście z podaniem szczegółów - te zaprezentowane powyżej - to tylko przykłady - dla szczęśliwca zrobię to o czym zamarzył (mam nadzieję ze dam radę hihihi)

tak więc zasady standardowe:
  • wpisz się pod tym postem odpowiadając na pytanie co chciałbyś dostać
  • umieść dowolny banerek na swoim blogu w bocznym pasku z linkiem do mojego bloga
  • i czekaj na losowanie 16 stycznia!
  • oczywiście nieposiadający bloga - mogą wpisać swojego @ :):)

No to powodzenia!!
Posted by Picasa

139 komentarzy:

  1. wowowowow!!! wszystko jest tak cudowne ze trudno sie zdecydwać, ale jeśli byłby jakiś zwierzak z przeznaczeniem na szczescie to sie chetnie pisze ;)))

    ps. a ja sie ze sniegu nie ciesze zaraz sie musze ubrac i odsniezyc przed domem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudne wszystko :D ja gdyby mi wreszcie się poszczęściło i bym wygrała to wolała bym.. hm.. zwierzaczka :)
    pozdrawiam i już umieszczam banerek u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękności :) jak tu się nie skusić? gdyby się w końcu do mnie szczęście uśmiechnęło, to chciałabym kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się z radością!
    Mam ogromny apetyt na zwierzaczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda cuda cuda :)
    To ja się piszę na kfiatkowe :) a jakis korentnych zachcianek nie mam :) tylko kolor - wyrazisty :) bordo, kobaltowy, fiolet, itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja na zwierzolka :)) tym samym uprzejmie zgłaszam swój akces :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja ustawiam się w kolejce po cudnego kwiatuszka (kolorki żywe i wesołe :) oby nie różowe :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. o jakie śliczności, ten szary osiołek z potarganą grzywką całkowiecie zwładnął moim sercem dlatego czym prędzej ustawiam się w kolejce po FilcakaZwierzola
    http://www.e-fectyinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się w Twoich kfiatkach zakochałam!!!
    Turkusowy chyba najbardziej mi się spodobał, choć szare też są piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zakochałam w FilcoZwierzolach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kfiatek kfiatek bym chciała, nawet bardzo :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już się zapowiedziałam w gości i teraz nieśmiało przypominam swoją kandydaturę na posiadaczkę jednego z Twoich cudnych kfiatków :) Przydałby mi się jakiś neutralny (szary, czarny, itp.) co by pasował do wszystkiego bym mogła nosić go jak najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę zwierzaczka, ja, ja...!!!! :)

    Śliczne są Twoje filcaczki, dlatego nie odpuszczę takiej okazji do wylosowania jednego z nich :)

    Już w swoim albumiku w odpowiednim miejscu informację zamieściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jakie śliczności ja się piszę na Zwierzola ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, jakie fajowe Candy! :)
    Z przyjemnością na zwierzaczka się piszę! :)
    Ps. zapraszam do mnie na coś słodkiego w rewanżu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziaki zwierzaki :) z przyjemnością ustawiam się w kolejce po takiego jednego :)
    P.s zapraszam do siebie na biało - czarne candy....

    OdpowiedzUsuń
  17. Jan bym kfiatka chciała, takiego szaro zielonego (ciemna zieleń :)) i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi to się marzy kfiatek, taki zielono fioletowy :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuje się z nadzieją na filcową roślinę. Najlepiej jakąś radosną, w rudościach, żółciach, pomarańczach.
    Liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwierzątko!!!:)))))
    Cudne!!!!!:)))
    pozdrawiam serdecznie i zapisuję się!
    Filomena
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się i ja. Chętna jestem raczej na kfiatka hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl bardzo mnei sie podoba kwiatek w błekicie z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kwiatek! Z checia sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja się z wielką przyjemnością zapisuję na takie słodkości:)
    i kfiatka poproszę, jeśli wygram, szaro-brązowego;-)
    serdecznie pozdrawiam
    http://galeriaagako.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry Wieczór

    Kwiat to symbol kobiecości więc i mój e-mail
    tutaj zagości.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  26. to są dwa candy u ciebie?
    to ja na oba się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  27. och piszę się na to candy bo uwielbiam filcaki, ale ręce do nich mam lewe;)
    i z chęcią przygarnę jakiegoś zwierzaka,
    a jak się zdarzy że przypadkiem wygram, to ja już coś wymyślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bym chciała dostać Kfiatka!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko jest sliczne :) I jakis zwierzaczek przydalby sie przy komputerze...aby bylo cieplej na serduszku :))))
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale trudny wybor. Ale chyba wole zwierzaczka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko by się chciało :)ale jeśli trzeba wybierać to wybieram zwierzaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to bym najbardziej chciała rudego kotka, coby ze mną chodził do pracy i na uczelnię w torebce :).

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zwierzaka!
    Zapisuję się i liczę na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale sliczności! ciężko się zdecydować... ten dylemat pozostawię sobie na wypadek wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybór był trudny, bo i kwiaty i zwierzaki bardzo mi się podobają. ALe potem pomyślałam, ze chciałam zawsze mieć zabawkowego wilka i nigdzie takich nie ma. Dlatego jeśli wygram chciałabym dostać wilka, jeśli będzie taka możliwość.A jesli nie - kwiatka :D

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja wskocze do kolejki, bo mam chrapke na zwierzaczka :) Moze bede w gronie szczesliwcow...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie kwiatuszek pomarańczowy się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój synek zobaczył zwierzaczki i woła: "mamo, ja chcę osiołka"!! :)) Więc ustawiam się grzecznie w kolejce, może się uda...
    Cudne rzeczy tworzysz!
    Info w pasku bocznym, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Same tu cudności! I jak się zdecydować czy ładniejszy kwiatek czy zwierzaczek? Chyba jednak postawię na kwiatka. pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  40. ja chętnie kfiatka przygarnę.
    pozdrawia.
    Magda- magdowo

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczności !Chętnie przygarnęłabym zwierzaczka :)) info już jest, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  42. no ba, po takie zwierzaki to i ja się ustawię.

    OdpowiedzUsuń
  43. Tylko Zwierzaki Filcaki :) Chciałabym przygarnąć jakiegoś kota...
    Info na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cuda:), z przyjemnością się zapisuję. Równie mocno ucieszę się z broszki jak i ze zwierzaczka:)
    http://pracowniaalaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super candy :). Ja bym się skusiła na jakieś zwierzątko, bo są rozkoszne :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mam pojęcia jak się takie cudeńka robi dlatego z chęcią staję w kolejeczce- najchętniej po kwiatuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zwierzątka wyglądają bardzo sympatycznie. Stanę po jednego w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym chciała FilcakaZwierzola najlepiej słonia:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zwierzaki górą!!! Wszystkie śliczne więc nie będę marudzić ;o)
    Pozdrawiam
    elciad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. I my spróbujemy szczęścia :)
    http://marcinkaczmarek.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Kwiaty cudne, ale zwierzaczki są milusińskie i jeśli wygram to poproszę o klapouchego. pozdrawiam :):)
    http://malwinofilc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się i chcę zwierzaczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja też bardzo chcę się zapisać:)
    i marzy mi się filcowa panda :D
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja chetnie stanę po kfiatka :)
    Najchętniej w kolorach fuksjowych :) Oczywiście inne kolery też wchodzą w grę :)
    Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja bym chyba chciała zwierzaczka :) Pozdrawiam Ania http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Kwiatka. Albo takiego osiołka. Sama nie wiem ;)
    Chętnie przyjmę jedno, albo drugie ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zwierzol najlepszy. ;D

    Może chociaż raz mi się poszczęści. :)
    Zapisuję się i pozdrawiam.

    marwa3576@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuje sie :) Chyba wolalabym zwierzaczka gdyby szczescie sie do mnie usmiechnelo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. filcowy kwiat przy moim swetrze to by było COŚ!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Marzę o fioletowo zielonym kwiatku z delikatnymi koralikami... byłby dla mnie niczym kończynka :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuję się, ponieważ Twoje twory bardzo mi się podobają :) Marzy mi się taki kwiatek w beżach, brązach, fioletach albo szarościach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się i wybieram zwierzaka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się i ja.;)no cóż tu wybrać z tych piękności-niech będzie jeżyk.

    OdpowiedzUsuń
  64. wow! wow! amazing Giveaway!
    I want to play with you...
    happy to accept an animal is made of felt, my child unborn!
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudne są Twoje filcowanki (podziwiałam je już na forum CL) dlatego z przyjemnością ustawiam się w kolejce i wybieram zwierzaczka :)
    Info na blogu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne candy, ja bym chciała pluszaka kotke;)
    Zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  67. ja też się dopisuję, czy mogę? Chętnie przygarnęłabym filcowego zwierzaczka, może słonika lub kotka. Zaraz dodam info na bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja i ja się zapisuję zakochałam się w tych zwierzaczkach :) Bardzo podoba mi się jeżyk w tych kolorach co jest na fotce :) ale może być też misiu lub każde inne zwierzątko :) (moje ulubione kolorki to fiolet, róż, brąz, czarny i niebieski)
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne rzeczy tworzysz, aż ciężko przejść obojętnie:)
    marzy mi się motylek różowiutki:)
    mam nadzieję że nie będzie to wyzwanie dla tak utalentowanej osoby:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie rzeczy tworzysz! Tym chętniej się zapisuję na jakiegoś zwierzaka :) Ja dopiero zaczynam przygodę z filcem, póki co - kulkowo u mnie ;) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się jakiegoś zwierzaka zrobić!
    A tymczasem - linkuję Candy u siebie:
    http://blog.kaniewska.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Kwiatka,chce twojego kwiatka.
    Sa piekne...wszystkie.
    I byc obdarowana akurat 15 stycznia byloby super niespodzianka!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Kfiatkaa!!!! Uwielbiam broszki i inne filcowe dodatki! Mógłby być fioletowy bądź szary z dodatkiem czarnego lub różu nie za duży, ale efektowny, hmm taki skromny, ale piękny:)

    alicja.m3005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Na kfiatka mam chrapkę;-)))
    Kfiatka niespodziankę;-)))

    OdpowiedzUsuń
  74. i ja na kfiatka mam ochotę takiego hmm czerwonego jak założę do czarnego golfu to wszyscy zobaczą hihi ; )

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękności też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  76. osiołkowi w żłoby dano ....;) i to piękne i to nęci, ale jakby się poszczęściło - to kfiatek :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj chciałabym, chciała kwiatka....
    Pozdrawiam Beata
    besur@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. zapisuję się na zwierzątko :)

    OdpowiedzUsuń
  79. oj, ja bym chętnie zgarnęła kwiatuszka najlepiej fioletowego... ale bym miała brochę!

    OdpowiedzUsuń
  80. jak się nie skusić?? kolejna w kolejce:D ja zamarzyłam sobie kwiatuszka:D

    OdpowiedzUsuń
  81. O, to ja bardzo chętnie się zapiszę - filc uwielbiam, a tu takie cuda! :))
    I jeśli zostanę wylosowana, to ucieszę się najbardziej z FilcakaZwierzola :))

    Wesołych Świąt! :)
    Pozdrawiam,
    Wilk w owczej :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Urocze są te Twoje wyroby!;)Ja się piszę na kfiatka, jeśli bym wygrała;D
    agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. HMM JAK ZWYKLE JAK JEST ZA DUŻO DO WYBORU TO CIĘŻKO SIĘ ZDECYDOWAĆ I FILCAKI ZWIERZAKI I KFIATKI SĄ PIĘKNE ALE CHYBA JEDNAK WYBIORĘ TYM RAZEM KFIATEK - MOŻE COŚ Z GRANATEM.http://krofkaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Aniu Twoje filcaki są przepiękne, zarówno zwierzaczki jak i kfaitki:)
    Zapisałam się na kfiatka, ponieważ 16 stycznia moja Mama ma urodziny, więc jeżeli wygram Twój cukiereczek to będzie on prezentem dla mojej niezwykłej Mamuśki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam.Bardzo podobaja mi sie Twoje prace a chcialabym kwiatka:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja zapisuje się do kolejki po kwiatka
    krut0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Marzy mi sie taki zwierzaczek...kotek, albo krolik :)
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Uszatek
    To jeszcze ja, nigdy jeszcze nic cukierkowego nie wygrałam.
    misio.uszatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne są i kfiatki i zwierzaczki ,a gdybym wygrała to poproszę zwierzaczka a jak zwierzaczka to kotka.
    Pozdrawiam
    jolka.best@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. pingwina poproszę!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. A mnie tu słoniczek na szczęście zwabił, bo mam kolekcję, ale filcowanego jeszcze nie, więc zapisuję się na Zwierzola :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Trudny wybór! Chyba jednak wybieram kwiatek, najlepiej w odcieniach niebieskiego lub filetowy, ale kolor to może być każdy byle nie pomarańczowy:)))
    Pozdrawiam
    jm

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja równierz spróbuje :)
    Może szary kwiatek?
    Pozdrawiam m.kuszak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam! Podejrzałam bloga - prześliczne twory można u Ciebie zobaczyć! Szczerze podziwiam.
    Z radością zapisuję sie na Candy, na kfiatka, najlepiej w odcieniach różu, bordo, fioletu itp...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. Marzy mi się taki osiołek kochany na przykład. Chociaż przygarnęłabym każdego zwierzaczka!
    Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  96. To ja się zapisuje na te śliczności ,bo sama takich nie potrafię zrobić.Zwierza tka urocze ,ale marzy mi się taka filcowa broszka .
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Z taką pewną nieśmiałością - a ja mogę? Zwierzaczka? Bloga jeszcze nie mam :( Ale niedługo będzie :)
    supersc@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  98. Aniu :) kochana ja marzę o takim cudnym kfiatku :))
    może sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja bym chciała zwierzola.
    I jestem 100 komentarzem ;o))

    OdpowiedzUsuń
  100. a ja jestem 157 obs :)
    i poproszę o wypasiony kwiat do płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  101. O nie mnie nie minie taka świetna okazja , mam nadzieję że to ja będę tą której wpadnie coś z tego co oferujesz w łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Kwiaty piękne! Najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni....Pozdrawiam noworocznie!
    http://www.wsepii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Ależ kolejka!!!!! Ja chciałabym kwiatek najlepiej w niebieskim kolorze. Mam nadzieję, że ostatni będą pierwszymi. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Oj, zamarzył mi się kwiat...szary lub fioletowy , będę codziennie afirmowac chyba... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Jakie cudowne zwierzaki z filcu! Ech, chciałabym mieć choć jednego w posiadaniu, zwłaszcza tego zielonego słonika *.*
    Staję w kolejce i niecierpliwie czekam na wyniki losowania ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  106. Menażeria chwyta za serce - ale ja poproszę o kwiatek zielono-szary może? bo fioletu nie widzę.Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Very nice! Cieszę się, że w grę! Jeśli mieli szczęście, brązowy jest mój ulubiony kwiat!

    norono01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Słodkie te zwierzaczki :) Kwiatki też są śliczne ... Jakby się i mi udało to byle by było kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale trudny wybór bo i kwiatki i zwierzątka mi się podobają. Ale miłość do kwiatów jednak bierze górę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Kfiatek koniecznie- poproszę, żeby już mi wiosną pachniał.
    Najchętniej taki oczorażący np. turkusowo-jasnozielony. albo w wersji bardziej oczoprzyjaznej turkusowo-brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Wszystko jest piękne, z ogromną przyjemnością zapiszę się na kfiatucha ;)) Kocham kolor czerwony, ale każdy inny też będzie spełnionym marzeniem :) Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  112. oczywiście zwierzaczek, bo właśnie zaczęłam swoją przygodę z filcem i jeszcze takich robić nie potrafię, ale może chociaż sobie popatrzę...

    OdpowiedzUsuń
  113. ze fszystkich sfierzaków marzy mi się mruczek, ale każdego sfierzaka przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  114. do tych "fszystkich"
    zsgainf@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Co za cuda! A mi się marzy żyrafa. Niebieska :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  116. mnie by się marzył na szczęście taki zielony słonik jak na zdjęciu bo to mój ulubiony kolorek :)

    Pozdrawiam

    aniolowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Zwierzaka :) Osiołek mi się bardzo podoba i pasuje do Puchatkowego pokoju mojego Synka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Ale super candy!! Tylko mam problem co wybrac!?!!?!? Chyba wezme kawiatka czerwonego! Jak wygram bede wygladac jak gwiazda filowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Marzę o słoniku w morskich turkusowo-niebiesko-zielonych kolorach.. zapisuję się więc i czekam na szczęśliwe losowanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. Domi pisze

    W razie mojego szczęścia - to bardzo bardzo proszę o KWIATUSZKA w kolorach fioletu, różu, czerwieni...Wszystko jest czarujące....takie zaczarowane, magiczne ....

    Pozdrawiam

    domika815@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. ja to bym chciała kfiatek, nawet baaardzo bym chciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  122. Wszystko kusi. I jak tu teraz wybrać? Ale jak już każą... Zwierzak. A dałoby się Żabę?

    OdpowiedzUsuń
  123. Kwiatki są przepiękne! Kwiatka bym chciała :)) więc na kwiatka się zapisuję ;)
    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  124. How very beautiful your creations are, I'm so pleased to have found the blog of someone who creates in felt. I would very much like to have one of your flowers, I'd attach a pin to the back and wear it as a broach. I've become a follower and will post your candy in my sidebar. Thanks for the opportunity to win. Hugs lin

    OdpowiedzUsuń
  125. bardzo mi się podobają ^^
    szczególnie, że tworzymy właściwie podobne rzeczy ;)
    zapisuje się i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  126. kfiatek oczywiście... bo będzie bliżej wiosny! malutki kfiatuszek, na niego chętnie znajdę miejsce... pozdrowionka - Alina
    hawruczenki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Mnie zauroczyły kwiatki, sa przepiekne!Pozdrawiam serdecznie:).M.

    OdpowiedzUsuń
  128. Nie będę kaprysić,bo nigdy nie miałam takiego kwiatucha cudnego.Moje kolory to granat,butelkowa zieleń.Serdecznie pozdrawiam i czekam na uśmiech losu

    OdpowiedzUsuń
  129. Marzy mi się taki kwiatek w kolorze fuksji:) tak więc zapisuję się na Candy i liczę na szczęście:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Asia
    jo_asia86@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  130. I would like to play for these beautiful toys.:)
    betikarauski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. zapisuje sie na slicznego kfiatka;))moze szczescie mi dopisze;)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. zwierz, zwierz - najchętniej osiołek :-)

    http://usylwki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. koniecznie muszę wybierać?
    hmmm wszystkie Twoje cuda są genialne... jak muszę wybierać to może... kwiatek? nie mam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  134. Prześliczneee! Trudny wybór ale zgłaszam się po FilcakaZwierzola.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  135. Ależ cuda :) Będę wdzięczna wielce za FilcakaZwierzola. Najbardziej podoba mi sie osiołek lub ta małpa-joginka :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Zdążę jeszcze? Zdążę :)))
    Na pewno wygram bo 'ostatni będą pierwszymi' ;)))
    Chciałabym kfiaciorka, takiego... bordowego czochracza z odrobiną grafitu i bieli :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. No i ja chyba się jeszcze załapię w ostatniej chwili... Piekne rzeczy robisz - ja właśnie rozpoczęłam swoją przygodę z filcowaniem i przydałby mi się wzór, do którego mam dążyć:) A przydałby mi się kwiatek - broszka.

    OdpowiedzUsuń
  138. BArdzo żąłuję ,zę przegapiłam;(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń