niedziela, 13 lutego 2011

Pierwsza Dama



z drżącym sercem pojechałam w piątek do pracowni ceramicznej po swój pierwszy wyszkliwiony wypał... bardzo się bałam ze to będzie MegaNieWypał... Ale... na szczęscie :):) jeszcze nie wypalono mojej drobnicy... ale za to wygrzała się moja Pierwsza Dama :):) Jest planowanie lekko surowa... Szkliwo ma kolor metalicznego brązu a wszystkie spody są pomarańczowe :)



Pierwsza Dama zawadiacko wystawia stópkę :)


a tak w ogóle to bardzo śmieszna sprawa z tymi szkliwami - tak Dama wyglądała "przed". Była rudo rózowa :):)

ps. czy widac zdjęcia?

Posted by Picasa

19 komentarzy:

  1. Dama piękna, ale te frywolitkowe serwetki, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dama jest rewelacyjna!
    Widziałam ją w stanie surowym przed szkliwieniem (zachwyciła mnie niziemsko),widziałam ją poszkliwioną (ale po ciemku ;o)- mimo to też widać było jej urok),teraz widzę piękne zdjecia pięknej Damy i z zachwytu już chyba nie wyjdę!
    Mega piękny wypał!

    OdpowiedzUsuń
  3. A! o frywolitce zapomniałam napisać :):) frywolitka jest prezentem od pewnej MegaZdolnejDamy :):) ale nie moge jeszcze ujawnić jej imienia ani nicku... bo zabawa forumowa trwa :):)

    ps.. zrobiło się tajemniczo jak w basni :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę coś nowego tworzysz, a może ja spóźniona jestem, ale nie ważne. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj pierwszy raz i już zdążyłam się zakochać się w Twoich pracach. Różnorodność niesamowita!. Szkliwiona dama urzekająca. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. tak Tuśka, ja znowu coś nowego :):) bo ja mam jakiś zespół wściekłych rąk i nie mogę długo na jednej robótce się skupić :):) jest tego pewna bardzo prosta przyczyna - ale publicznie mówić o tym nie będe... w kazdym bądz razie - jeszcze parę technik przede mną :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dama nieziemsko wyszła!!!
    Ps. widać zdjęcia;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dama, ciekawa zarówno przed jak i po szkliwieniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja widziałam ja na żywo, ha!!! Jest śliczna! Bardzo, bardzo mi się podoba!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekająca Twoja dama, pięknie się poszkliwiła.Lubię to szkliwo,chociaż potrafi strzelić focha i jakby się ważyło.Pewnie zależy jakie towarzystwo ma w piecu. Twoja dama widocznie miała dobre, bo gładko i równo wyszło. Będę Ci kibicować, talent masz bez wątpienia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Ci wyszła - piękne szkliwienie i super projekt. Miałam krótką przygodę z ceramiką i wiem ile to trudu, żeby stworzyć coś fajnego, a czasem, jak się zdarzy jakaś niemiła niespodzianka, to może człowieka szlag trafić ! Tym bardziej gratulacje ! A zespół wściekłych rąk, znany mi skądinąd, tylko nie znałam nazwy tej jednostki chorobowej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja krótko i konkretnie czy jest na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
  13. Malwina - odpowiedziałam na priv :)

    Pracownia-filcer - metaliczny brąz wyszedł klawo ale niestety mandarin - kiepsko - ma jasne wybłyszczenia na kantach :(:( ale trzymam się opcji - że tak było zaplanowanie hihihi

    wszyscy pozostali - dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś osobą bardzo zdolną i strasznie:) utalentowaną.Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu,
    są cudne...
    i Twoja Dama i frywolitka!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna Dama, serwetka frywolitkowa śliczna i też mi się rzuciła w oczy :)

    OdpowiedzUsuń