czwartek, 3 marca 2011

prezentowo

wszystkie paczki które listonosz mi przynosi są przeze mnie zakupione wiec spodziewam sie (mniej lub bardziej) ich zawartości.
ale dziś dwie paczuszki sprawiły mi OGROMNA niespodziankę - spodziewałam się ze przyjdą ale nie miałam pojęcia co w nich będzie...
Jedna z nich to wygrana ze sklepu scrapuj.pl - jest to ogromny (42 sztuki) zapas papierów scrapowych Marthy Stewart, jej takze potrójny dziurkacz i ogromne stemple akrylowe. Czad, mówię wam CZAD!!! szkoda tylko ze czasu gratis nie dostałam :( hihihi


a druga paczuszka to prezent wymiankowy od poznanej na DZWC - Dziangi tudziez Aldonki :):)
dostałam od niej pięknej urody mieszkanko w którym zmieszczą sie nie tylko moje piórka do kaligrafii ale i ukochane ołówki :):)
Nikomu się nie przyznawałam ale jestem piórnikową maniaczką - kocham ładne piórniki ale ten jest najpiękniejszy!! Skórzany, bordowy, z miękką wyściółeczką :):) i przegródkami :):). Pojemny i pakowny.

Zarówno właścicielce sklepu - Kasi z bloga Lazy Hours jak i Dziandze/Aldonie (bloga nieposiadającej)- bardzo dziękuję :):)


Aldona dostała ode mnie przepisnik, który na DZWC wygrał jeden z konkursów - ale o tym w następnym poście jak zdjątka dostanę :):)
Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Aniu i życzę teraz twórczych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E kochana, będziesz musiała znaleźć dodatkowe godziny doby:) Takie cuda dostałaś, że pewnie bezczynnie siedzieć nie będziesz. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czad rzeczywiście, te papiery i stemple:)
    A piórniczek niech Ci służy...widziałam ten błysk w oku we Wrocławiu:)))))))Całuski
    dzianga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania te papiery i stemple !!! zazdroszczę :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratuluję!
    Teraz niecierpliwie czekam na cuda, kóre z tych papierów wytworzysz. A że będą cuda, to nie mam najmniejszej wątpliwości, bo zna Twoje zdolne łapki i bezgraniczną inwencję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też już widzę, jak pięknie wszystko to wykorzystasz Aniu, gratuluję !

    OdpowiedzUsuń