środa, 3 sierpnia 2011

warsztaty z kaligrafii

Minął juz prawie miesiąc a ja jeszcze... nie opublikowalam zdjęć z Wrocławia...
a było tak..
8 lipca razem z ogromnie pozytywnie nastawionymi wrocławskimi craftkami wzięłam udział w letnim zlocie craftowym
miałam też swój malutki udział bo poprowadziłam warsztaty i pokazy z kaligrafii... no moze z ozdobnego pisania - bo kaligrafia to wielkie słowo
a ze zdjęcia to więcej niz słowa - oto kilka z nich
sami zobaczcie jak dzielnie się dziewczyny spisały :)



































Posted by Picasa

9 komentarzy:

  1. Gdy przypomnę sobie, jak w szkole za karę za brzydkie pismo miałam w ferie zimowe przekaligrafować zeszyt do biologii to stwierdzam, że musicie być nienormalne! Chyba tylko anioły mogą mieć tyle cierpliwości aby dobrowolnie oddać się kaligrafii;)
    Pozdrawiam zatem wszystkie anielice!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super kursik - sama bym chętnie spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście niesamowite! Sama chętnie bym się na taki kursik wybrała, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to musiało być fantastyczne spotkanie, umiejętność ładnego pisma jest szczególna i tak niedoceniana w dzisiejszym świecie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu było super, dziękuję, już wykorzystuję umiejętności których mnie nauczyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeee nareszcie są zdjęcia! Pozwolisz że sobie podkradnę to ostatnie ze mną ;P

    a kursik był super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny efekt, brawo. Ja nabyłam niedawno pióra do kaligrafii i stał się to mój konik. Chętnie bym sobie z Wami pokaligrafowała. Polecasz jakiś podręcznik?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania, zrobiłabyś takie w stolycy - ja już się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń