piątek, 27 sierpnia 2010

z jednej serwetki

Wróciłam... trochę mnie tu nie było... dla wtajemniczonych: jest oki. Operacja się udała. Teraz wieleeeee miesięcy pracy, ćwiczeń itd. Ale już bliżej niż dalej a może dalej niż bliżej (jak to powiedział mój sister?)...

W każdym razie powoli mi nastrój wraca do dłubania. I oto co można wyczarować z jednej serwetki. Dla mnie to prawdziwe czarymary. Bo cały czas uważam się za raczkującą w decu. Myślałam ze motyw różyczek okaże się banalny, ale nie... korale są cudne!



Posted by Picasa

12 komentarzy:

  1. nawet nie cudne a przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zanam się na decu ale wygląda imponująco

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkująca to Ty byłaś zanim dotknęłaś decu ;)
    Piękne kuleczki, już nie mogę się doczekać, co z nich wyczarujesz. A różyczki, zwłaszcza takie malutkie, to bardzo wdzięczny motyw do biżuterii. I wcale nie jest banalny

    OdpowiedzUsuń
  4. ps
    cieszę się, że wszystko przebiegło pomyślnie i bez komplikacji
    trzymałam kciuki mocno :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! A jeśli motyw różyczek jest banalny,to ja też jestem banalna,bo bardzo go BARDZO lubię:)
    Życzę dużo zdrówka i choć nie jestem wtajemniczona:) i tak cieszę się,że wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ślicznie Ci wyszły kulki
    Ja pierwszy raz użyłam tej serwetki oho będzie zaraz rok czasu Ten wzór rewelacyjnie komponuje się z perłami zatem czekam na efekt końcowy :):)
    Pochwalisz się mam nadzieję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra! pozdrawiam i zapraszam po cukieraski!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne koraliki wyszły:) Zdrówka Ci życze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. różane kuleczki, piękne!!!
    ale mnie zauroczyła też Twoja pracownia, oj czego tam nie ma!!!
    Tam dopiero możnazaszaleć:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. imponująca kolekcja różanych korali ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą serwetkę :) Bardzo przydatne swoją drogą są małe różyczki. idealnie nadają się do wykańczania prac, lub małych przedmiotów. Powodzenia w ćwiczeniach i powrotu do pełni sił!

    zapraszam: http://wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne!! Podejrzewam, że to mnóstwo pracy!

    OdpowiedzUsuń