środa, 18 sierpnia 2010

manufaktura


jakiś czas tamu, tematem jednego z craftowych spotkań, w czcigodnym gronie rękodzielniczek (o których można poczytać tutaj: crafttrioszki), było tworzenie "biżuterii z niczego" a dokładniej z "czegokolwiek". Zarażona pomysłem zakupiłam garść guzików, celem wykorzystania ich do biżutków. Trochę czasu od spotkania upłynęło - ale tak oto w końcu powstało kilka nietypowych rzeczy. Nie często zdarza mi się robienie seryjnych kolekcji - ale tym razem jednak stało się - mam kolekcję 3 naszyjników i czterech bransoletek. Dziś pokaże 3 z nich



garść guzików :):)

naszyjnik z dodatkiem korala, howlitu i nasion kakai

bransoletka z ceramiką

i z muszlą (a nawet dwoma - tylko nie widać :):))
Posted by Picasa

13 komentarzy:

  1. Niezmiernie eleganckie! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny pomysł, szczęka mi opadła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne i pomysłowe wykorzystanie guzików!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACYJNE SĄ !!!!
    ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pomysłowo!
    Niesamowite co można z takich zwykłych guzików zrobić.
    Nie wpadłabym na to.
    Jeszcze raz idę popatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  6. łał. i pomysleć, ze guziki mogą być tak eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z zielonym ceramicznym wałeczkiem bransoleta super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna kolekcja.Chetnie zobaczylabym reszte.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe Aniu,bardzo mi sie podobają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale je wykorzystałaś...
    podziwiam bardzo, bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ;-)) i oryginalne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! bardzo elegancko wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń